FORRETNINGSBETINGELSER

1. Generelle opslysninger

1.1 A. J. Multiservice ApS

CVR. nr.: 41822473 Telefon: +45 27 28 37 24 info@ajmultiservice.dk Marielundvej 27 2730 Herlev

1.2

Ved kunden forstås den person eller selskab, der har indgået aftale med A. J. Multiservice ApS

1.3

Disse almindelige forretningsbetingelser er gældende for de ydelser, som A. J. Multiservice ApS leverer og som kunden til enhver tid har bestilt hos A. J. Multiservice ApS, medmindre andet er aftalt mellem partnerne.

1.4

Forretningsbetingelserne gælder uanset om kunder bestiller A. J. Multiservice ApS ydelser skriftligt, mundtligt, telefonisk, via e-mail, på hjemmesidens bookingsystem eller på en anden måde, uanset kommunikationsform.

2. Aftalens parter

Ved parterne forstås kunden og A. J. Multiservice ApS, der begge er ansvarlige for at vilkårene i henhold til nærværende forretningsbetingelser overholdes.

3. Ydelser

3.1

Ved ydelser forstås A. J . Multiservice ApS tilbud til sine kunder på dens hjemmeside, www.ajerhverv.dk, eller andre direkte tilbud leveret til kunden enten skriftlig eller mundtligt.

3.2

A. J . Multiservice ApS påbegynder levering af ydelsen, når den aftalte tid til ydelsen starter. Forretningsbetingelser for A. J. Multiservice ApS ydelser Seneste opdatering: 04.09.2020

4. Priser og betaling

4.1 Alle priser, der er lagt på A. J . Multiservice ApS hjemmeside, www.ajerhverv.dk, er anført i danske kroner.

4.2 Priserne er anført både med moms og uden moms, hvilket kan ses ved anførelse af enten inklusiv moms eller eksklusive moms efter prisens beløb.

4.4 Betaling af A. J. Multiservice ApS ydelser skal betales senest 8 dage eller efter aftalt dato eller efter en forud aftalt given periode.

5. Fortrolighed

5.1

A. J. Multiservice ApS er forpligtet til fuldkommen fortrolighed i alle dens ydelser.

5.2

A. J. Multiservice ApS må ikke, uden at have indhentet mundtlig eller skriftlig tilladelse hos kunden, omtale eller dele information om kunden.

6. Arbejdsstedforhold- og sikkerhed

6.1 Kunden er forpligtet til at sikre uhindret adgang til ydelsernes arbejdssteder, heri hører kundens bygninger og lokaler. Den uhindrede adgang skal sikres på de af kunden og A. J. Multiservice ApS aftalte udførsel af A. J. Multiservice ApS ydelser.

6.2 Kunden kan mod kvittering udlevere de nødvendige nøgler, adgangskort og koder til alarmsystem til A. J. Multiservice ApS personale.

6.3

A. J. Multiservice ApS er forpligtet til at erstatte mistede nøgler eller adgangskort.

6.4 Forretningsbetingelser for A. J. Multiservice ApS ydelser Seneste opdatering: 04.09.2020

Kunden er forpligtet til at informere A. J. Multiservice ApS og dens personale skriftligt eller mundtligt om eventuelle risikofaktorer på arbejdsstedet og eventuelle særlige sikkerhedsregler, instruktioner og/eller forskrifter, der skal følges af enhver personale, der færdes på arbejdsstedet.

7. Afbestilling og ændring af bestilte ydelser

7.1

Kunden kan til enhver tid afbestille ydelsen ved at kontakte virksomheden skriftligt eller mundtligt, 3 dage før serviceydelsen er leveret.

7.2

Ved afbestilling af A. J. Multiservice ApS ydelser under 3 dage før ydelsens levering kan A. J. Multiservice ApS opkræve en afbestillingsgebyr svarende til 50% af den aftale ydelses pris.

7.3

A. J. Multiservice ApS kan ændre ydelsesleveringens tidspunkt efter aftale med kunden. Kunden kan anmode om ændring af ydelsesleveringens tidspunkt mundtligt eller skriftligt.

9. Ændring af forretningsbetingelser

A. J. Multiservice ApS har ret til at ændre forretningsbetingelserne ensidigt og til enhver tid

10. Klager

Kunden kan klage til A. J. Multiservice ApS om virksomhedens udførte ydelser med 30 dages frist. Klagerne kan gives mundtligt eller skriftligt, efter kundens eget valg.

11. Lov og værneting

A. J. Multiservice ApS er underlagt dansk lov. Alle eventuelle tvister mellem kunde og A. J. Multiservice ApS skal igennem dansk domstol.

  • At hyre professionelt rengøringspersonale til at gøre rent i hjemmet har adskillige fordele.

  • Det frigiver tid, som du i stedet kan bruge sammen med din familie, venner eller dig selv.

  • Det kan betyde, at du får gjort bedre rent, end hvis du selv står for det, fordi din hverdag er travl og fyldt med aktiviteter.

  • Du opdager, at du endelig kan få gjort flere af de ting, du har villet længe, nu hvor du ikke skal bruge tid på rengøringen.

Danskerne har virkelig taget imod privat rengøring. Hvis du ikke har prøvet det før, kan du her læse nogle råd om at bestille privat rengøring.

GIV ET GAVEKORT

til én du holder af.

Vores professionelle og dygtige personale sikrer et skinnende rent og professionelt resultat hver gang.

Glæd en af dine nærmeste med et gavekort til rengøring.
Et gavekort til rengøring er den perfekte gave til alle!

GIV ET GAVEKORT

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD

ELLER RING TIL OS FOR AT HØRE NÆRMERE OM PRISER OG YDERLIGERE DETALJER

Kontakt os

Vi gør det nemt at få et rent hjem.

Vi ved, at det ikke altid er lige nemt at finde ud af, hvornår der skal gøres rent. Vi har alle forskellige hverdage og behov, og det er inklusive behovet for at gøre rent. Derfor har vi gjort det nemt for vores kunder at opsætte en rengøringsplan, der er fleksibel og passer til lige netop deres behov.